The Lord is my Shepherd – Jahve je Pastir moj (CROATIAN-HRVATSKI: Novi Zavjet I Psalmi Biblija)

CROATIAN-HRVATSKI: Novi Zavjet I Psalmi Biblija

Psalms (Psalmi) 23

1 GOSPOD je pastir moj; ni u čemu ja neću oskudijevati.

2 Odmara me na zelenim pašnjacima; vodi me do mirnih voda.

3 Obnavlja dušu moju; vodi me stazama pravednosti radi imena svoga.

4 Da, kad bih kroz dolinu sjene smrti hodio, zla se neću bojati, jer ti si sa mnom; prut tvoj i štap tvoj, pružaju mi utjehu.

5 Ti prostireš trpezu preda mnom u nazočnosti neprijatelja mojih; uljem si mi glavu pomazao, čaša se moja prelijeva.

6 Doista, dobrota i milosrđe pratit će mene sve dane života moga; u GOSPODNJEM ću domu prebivati zauvijek.

Leave a Reply

