The Lord is my Shepherd – Hospodin je můj Pastýř (CZECH-ČEŠTINA: Biblí Ceský studijní preklad)

jesusshepherd

CZECH-ČEŠTINA: Biblí Ceský studijní preklad

Psalms (Žalmy) 23

1 Hospodin je můj pastýř, nebudu mít nedostatek.

2 Dává mi uléhat na travnatých pastvinách, přivádí mě k vodě na místech odpočinku.

3 Obnovuje mou duši, pro své jméno mě vodí po pravých stezkách.

4 I kdybych šel údolím nejhlubší tmy, nebudu se bát zlého, neboť ty jsi se mnou. Tvé žezlo a tvá hůl mě potěšují.

5 Připravuješ mi stůl před zraky mých nepřátel, mažeš mi hlavu olejem, můj kalich přetéká.

6 Dobrota a milosrdenství mě budou jistě provázet po všechny dny mého života. Po dlouhé časy se budu vracet do Hospodinova domu.

Leave a Reply

