The Lord is my Shepherd – Hospodin je můj Pastýř (CZECH-CEŠTINA: Biblí Překlad 21)

jesusshepherd

CZECH-ČEŠTINA: Biblí Překlad 21

Psalms (Žalmy) 23

1 Hospodin je můj pastýř, nic mi neschází.

2 Na zelených loukách mi dává spočinout, ke klidným vodám mě přivádí,

3 mou duši obnovuje, po stezkách spravedlnosti vodí mě pro jméno své.

4 I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.

5 Před zraky protivníků stůl mi prostíráš, hlavu mi olejem potíráš, můj kalich přetéká.

6 Dobro a láska mě budou provázet po všechny dny mého života, zůstávat budu v domě Hospodinově po dlouhý, věčný čas.

Leave a Reply

