The Lord is my Shepherd – Господ е Пастир мой (BULGARIAN-Български: Цариградски Библия 1871)

jesusshepherd

BULGARIAN-Български: Цариградски Библия 1871

Psalms (Псалми) 23

1 Господ е Пастир мой: Не ще бъда в лишение.

2 На зелени пасища ме упокоява При тихи води ме води.

3 Възвраща душата ми. Води ме през пътеки на правда заради името си.

4 И даже в дола на смъртната сянка ако ходя Не ще се оплаша от зло, Защото ти си с мене. Твоят жезъл и твоята тояга, те ме утешават.

5 Приготвяш пред мене трапеза срещу враговете ми: Помазал си с елей главата ми: чашата ми се прелива.

6 Наистина благост и милост ще ме следват През всичките дни на живота ми, И аз ще живея в дома Господен на дълги дни.

Leave a Reply

