The Lord is my Shepherd – Господ е Пастир мой (BULGARIAN-Български: съвременен превод (с неканоничните книги) Библия)

jesusshepherd

BULGARIAN-Български: съвременен превод (с неканоничните книги) Библия

Psalms (Псалми) 23

1 Господ е мой пастир, от нищо няма да се нуждая.

2 Той ме настанява на сочни пасища и ме води при изворни води на почивка,

3 подкрепя моята душа, насочва ме по правилния път и изпълнява Своето обещание.

4 Ако тръгна и през долината, тъмна като смърт, няма да се уплаша от злото, защото Ти си с мене – Твоята сила и Твоята грижа ми дават упование.

5 Ти приготви угощение на мене, а не на моите противници, помаза главата ми с елей, чашата ми е препълнена.

6 Нека благостта и милостта Ти да ме придружават през целия ми живот. И ще пребивавам в дома Господен завинаги.

Leave a Reply

